Extended ECM

Van de verkoopcyclus tot loonadministratie, inkoop tot onderhoud, vrijwel elk onderdeel van elk bedrijf wordt gevoed door processen. De hoeveelheid digitale informatie is in een werkelijk overweldigend tempo gegroeid en blijft alleen maar toenemen. Zo zijn oude methoden en systemen snel verouderd, waardoor de productiviteit afneemt, besluitvorming word belemmerd, en risico’s toenemen.

OpenText extended ECM helpt bij het bouwen van een basis voor de digitale transformatie van een organisatie. Het verbetert de procesproductiviteit door xECM te integreren met lead-applicaties en om informatiestromen te verbeteren. Extended ECM verbindt de processen die bedrijfsdata genereren, waardoor data op transparante wijze achter de schermen kan worden toegepast en relevante content snel en efficiënt kan worden geleverd waar nodig

  • Eenvoudige, responsieve gebruikersinterface
  • Cloud content management
  • Content-archiveringsoplossingen
  • xECM-integratie
  • xECM-samenwerking
  • Intelligente enterprise capture-oplossing

Bekijk hieronder het filmpje voor meer achtergrond.

tcf. heeft zich gespecialiseerd in xECM kennis.

  • Professional Services, implementeren van xECM
  • Detachering, het leveren van specialisten voor een bepaalde periode.
  • Managed Service, het volledig technisch en functioneel beheren van xECM applicaties conform ITIL procedures.

tcf. biedt complete ontzorging van applicatiebeheer. Hiervoor is een serviceorganisatie ingericht. Voordat tcf. begint aan het verzorgen van een applicatie zoals extended ECM wordt een “Health Check” uitgevoerd. Dit zorgt ervoor dat wij de applicatie omgeving technisch en functioneel in kaart wordt gebracht. Eventuele onvolkomenheden worden zichtbaar en op deze manier wordt voorkomen dat u voor verrassingen komt te staan.
Op basis van een “Health Check” kan tcf. bepalen wat de complexiteit van een omgeving is en wordt er een advies uitgebracht aan de hand van de inschatting of er eerst een optimalisatie op het systeem moet worden uitgevoerd om het systeem bijvoorbeeld stabiel te krijgen alvorens het systeem in beheer wordt genomen. Na de Healthcheck wordt er eventueel een optimalisatieslag voorgesteld, waarna tcf. haar service kan gaan koppelen aan de klant.

Voor meer informatie kunt u hier ons Whitepaper Applicatiebeheer downloaden.

Waarom The Consultancy Firm1/2

Tcf. is ontstaan uit een duidelijke visie op excellente dienstverlening aan klanten. Met jarenlange ervaring bij een grote software leverancier hebben wij in 2008 gemeend techniek en toepassing te combineren tot eenvoudige diensten waarmee wij onze klanten ondersteunen door persoonlijk communiceren, een volledig geïntegreerd klantbeeld, op een laagdrempelige wijze innovatieve techniek toepassen en de hele organisatie hierin meenemen.

Waarom OpenText2/2

Onderzoeksbureau Gartner benoemt OpenText een leider in de Magic Quadrant voor Content Services Platforms 2018. Het uitgebreide partnerecosysteem van OpenText - inclusief integrators, technische partners, resellers en ecosysteempartners (SAP, Microsoft, Salesforce, AWS) maakt expertise gemakkelijker te vinden in vergelijking met sommige concurrenten. Referentieklanten zijn over het algemeen zeer tevreden met OpenText-producten en wijzen op de diepte van functionaliteit en stabiliteit, vooral voor content management en documentbeheer.