Enterprise Content Management

Van de verkoopcyclus tot loonadministratie, inkoop tot onderhoud, vrijwel elk onderdeel van elk bedrijf wordt gevoed door processen. De hoeveelheid digitale informatie is in een werkelijk overweldigend tempo gegroeid en blijft alleen maar toenemen. Zo zijn oude methoden en systemen snel verouderd, waardoor de productiviteit afneemt, besluitvorming word belemmerd, en risico’s toenemen.

OpenText extended ECM helpt bij het bouwen van een basis voor de digitale transformatie van een organisatie. Het verbetert de procesproductiviteit door xECM te integreren met lead-applicaties en om informatiestromen te verbeteren. Extended ECM verbindt de processen die bedrijfsdata genereren, waardoor data op transparante wijze achter de schermen kan worden toegepast en relevante content snel en efficiënt kan worden geleverd waar nodig

  • Eenvoudige, responsieve gebruikersinterface
  • Cloud content management
  • Content-archiveringsoplossingen
  • xECM-integratie
  • xECM-samenwerking
  • Intelligente enterprise capture-oplossing

Bekijk hieronder het filmpje voor meer achtergrond.

tcf. heeft zich gespecialiseerd in xECM kennis, hiervoor hebben wij een aantal consultants opgeleid en gecertificeerd via OpenText. De reden waarom wij ons gespecialiseerd hebben is omdat xECM veel in combinatie met SAP wordt gebruikt. SAP en OpenText hebben een zeer uitgebreid partnership en vanaf dit moment kan tcf. de kennis leveren die nodig is om xECM te implementeren.

  • Professional Services, implementeren van xECM
  • Detachering, het leveren van specialisten voor een bepaalde periode.
  • Managed Service, het volledig technisch en functioneel beheren van xECM applicaties conform ITIL procedures.

tcf. biedt Managed Service, dit is een propositie die zorgdraagt voor de complete ontzorging van applicatiebeheer. Om de managed service propositie (ITIL) vorm te geven heeft tcf. een service organisatie ingericht. tcf. is onderdeel van de keten van de klant in het leveren van de optimale Customer Experience. tcf. levert een dienst waarbij ze de ECM als een pakket leveren in plaats van een los element. Wij leveren ECM als een dienst, omkleed met beschikbaarheid, bereikbare service desk en een ingang voor wijzigingen. Daarbij organiseert tcf. regulier overleg of de dienst nog voldoet aan de gestelde eisen, je praat dan over innovatie van de solution ten behoeve van de klant, geïnitieerd uit productontwikkeling als wens van klanten. Wilt u als bedrijf dingen anders georganiseerd, een uitbreiding of meer informatiewisseling brengt tcf. dit voor u in bij OpenText. Naast service verzorgen wij lifesyclemanagement en verzorgen we de corebusiness van de klant.

tcf. is een partner van OpenText is en staat in direct contact met OpenText. Omdat wij beheer conform ITIL uitvoeren, hebben wij via OpenText de beschikking over SAP kennis wat vaak nodig is in combi met xECM kennis.

Waarom The Consultancy Firm1/2

Tcf. is ontstaan uit een duidelijke visie op excellente dienstverlening aan klanten. Met jarenlange ervaring bij een grote software leverancier hebben wij in 2008 gemeend techniek en toepassing te combineren tot eenvoudige diensten waarmee wij onze klanten ondersteunen door persoonlijk communiceren, een volledig geïntegreerd klantbeeld, op een laagdrempelige wijze innovatieve techniek toepassen en de hele organisatie hierin meenemen.

Waarom OpenText2/2

Onderzoeksbureau Gartner benoemt OpenText een leider in de Magic Quadrant voor Content Services Platforms 2018. Het uitgebreide partnerecosysteem van OpenText - inclusief integrators, technische partners, resellers en ecosysteempartners (SAP, Microsoft, Salesforce, AWS) maakt expertise gemakkelijker te vinden in vergelijking met sommige concurrenten. Referentieklanten zijn over het algemeen zeer tevreden met OpenText-producten en wijzen op de diepte van functionaliteit en stabiliteit, vooral voor content management en documentbeheer.