OpenText Exstream

Klanten zijn voor elk bedrijf een belangrijke schakel in de keten. Met het groeiende aanbod en groeiende bereik van concurrenten zijn klanttevredenheid en klantcommunicatie, en het op peil houden hiervan, steeds belangrijker geworden.

Ontworpen voor omnichannel klantcommunicatiebeheer (CCM), maakt OpenText ™ Exstream gebruik van de gegevens en inhoud die al in het bezit zijn van de organisatie. Met behulp van deze input wordt typische klantcommunicatie omgezet in zeer boeiende en gepersonaliseerde klantervaringen. Verzorgd op alle gewenste digitale- en printkanalen, schermformaten en apparaten van de klant. Voorbeelden hiervan zijn: brieven, facturen en rekeningen. Met opties voor on-premise en cloudimplementatie is Exstream schaalbaar om te voldoen aan de behoeften van elke afdeling of complexe bedrijfsomgeving. De acceleratorpakketten zorgen voor eenvoudige integratie met kernsystemen om belangrijke bedrijfsprocessen te versnellen.

 

Wat is er nieuw in OpenText Exstream?

 

Run onRun on-premise of in de cloud die de gebruiker kiest

 

 

Gestroomlijnde gebruikerservaringGestroomlijnde gebruikerservaring

 

 

Uniform ontwerpUniform ontwerp, auteurschap en orkestratie

 

 

Sneller toegangKrijg sneller toegang tot nieuwe functies en mogelijkheden

 

 

 

Functies

 

Mobiele klantcommunicatieMobiele klantcommunicatie
Ontwerp en stimuleer responsieve digitale communicatie zodat HTML-output correct wordt geschaald en verloopt, ongeacht het apparaat of de schermgrootte, zoals mobiel, tablet of desktop.

 

Schrijven van zakelijke inhoudSchrijven van zakelijke inhoud
Laat ook niet-technische gebruikers tekst- en grafische berichten maken en wijzigen in Exstream-sjablonen, zonder op IT te wachten. Gebruikers hebben controle over het maken, bewerken en personaliseren van inhoud en kunnen indien nodig inhoud en bedrijfsregels maken.

 

Interactieve bewerkingInteractieve bewerking
Maak gebruik van web gebaseerde, gecontroleerde interactieve bewerking voor snelle, gepersonaliseerde, één-op-één communicatie.

 

KlantbetrokkenheidsanalyseKlantbetrokkenheidsanalyse
Houd de levering van elektronische communicatie bij en reageer automatisch op storingen of bounce-backs via een onbeperkt aantal failover-kanalen. Krijg geconsolideerd inzicht in informatie over levering, tracking en respons voor elektronische communicatie.

 

PDFs toegankelijkMaak dynamische en toegankelijke pdf’s
Lever “Universeel toegankelijke” PDF’s en voeg dynamische grafieken, video’s, hyperlinks en andere rijke multimedia-elementen toe. Zorg ervoor dat klanten toegang hebben tot inhoud met communicatie die voldoet aan de Web Content Accessibility Guidelines (WCAG) 2.0-normen om te voldoen aan Sectie 508, de American Disabilities Act en Accessibility for Ontarians with Disabilities Act (AODA).

 

Vereenvoudigde migratieVereenvoudigde migratie en rationalisatie
Maak gebruik van OpenText ™ Exstream Rationalizer, beschikbaar via OpenText Professional Services, om de reikwijdte, tijd en kosten van de overstap naar Exstream te verminderen, of u nu een oudere versie van OpenText CCM-technologie of een concurrerende CCM-oplossing gebruikt. Elimineer verouderde/legacy-applicaties en consolideer in Exstream om de algehele onderhoudskosten te verlagen.

 

Geintegreerde communicatieGeïntegreerde communicatie
Integreer met gegevens en inhoud van elke applicatie, inclusief Enterprise Resource Planning (ERP) -software en Customer Relationship Management (CRM) -tools, zoals Salesforce, om zeer gepersonaliseerde, relevante communicatie te creëren via het voorkeurskanaal van uw klanten.

 

 

Voordelen

 

Persoonlijke ervaringenPersoonlijke ervaringen
Maak communicatie en inhoud op maat om een meer gepersonaliseerde ervaring te bieden die de klantbetrokkenheid, de omzet en de merkloyaliteit verhoogt en tegelijkertijd de merkconsistentie helpt.

 

Omnichannel communicatieOmnichannel-communicatie
Bereik klanten via hun favoriete kanaal, inclusief smartphones, social media, e-mail, sms en meer, om zakelijke statistieken, zoals klikfrequenties (CTR’s), te verhogen.

 

DocumentautomatiseringDocumentautomatisering
Automatiseer en hergebruik dynamische sjablonen en documenten om tijd, geld en de behoefte aan technische middelen te besparen.

 

 

Software implementatieOpties voor software-implementatie
Voorzie in elke behoefte, van kleine afdelingsprojecten tot complexe bedrijfsbrede implementaties, met een keuze uit implementatieopties on-premise, in de cloud of hybride cloud.

 

RisicomanagementRisicomanagement
Reageer snel op wijzigingen in regelgeving en mandaten met de flexibiliteit om inhoud en sjablonen te bewerken en door te voldoen aan toegankelijkheidsvereisten. Ondersteuning voor variaties in inhoud en ingangs- en vervaldatums helpen ervoor te zorgen dat de juiste inhoud beschikbaar is en wordt gebruikt in overeenstemming met ingangsdatums, rechtsgebied, geografie of andere criteria.

 

Maximaliseer waardeMaximaliseer de levenslange waarde van de klant
Krijg actiegericht inzicht in de werkelijke waarde van klanten door toekomstige communicatie steeds nauwkeuriger te maken en belangrijke gegevens over klantinteracties tijdens elk contactpunt bloot te leggen.

 

Voor meer informatie of een advies over hoe Exstream van dienst kan zijn in uw situatie kunt u contact opnemen met tcf. Een van onze medewerkers zal u graag verder helpen. Samen kunnen we op weg naar een efficiëntere toekomst!

Waarom tcf.1/2

Tcf. is ontstaan uit een duidelijke visie op excellente dienstverlening aan klanten. Met jarenlange ervaring bij een grote software leverancier hebben wij in 2008 gemeend techniek en toepassing te combineren tot eenvoudige diensten waarmee wij onze klanten ondersteunen door persoonlijk communiceren, een volledig geïntegreerd klantbeeld, op een laagdrempelige wijze innovatieve techniek toepassen en de hele organisatie hierin meenemen.

Over tcf.

Waarom OpenText2/2

Onderzoeksbureau Gartner benoemt OpenText een leider in de Magic Quadrant voor Content Services Platforms 2018. Het uitgebreide partnerecosysteem van OpenText - inclusief integrators, technische partners, resellers en ecosysteempartners (SAP, Microsoft, Salesforce, AWS) maakt expertise gemakkelijker te vinden in vergelijking met sommige concurrenten. Referentieklanten zijn over het algemeen zeer tevreden met OpenText-producten en wijzen op de diepte van functionaliteit en stabiliteit, vooral voor content management en documentbeheer.