Ontworpen voor omnichannel klantcommunicatiebeheer (CCM), maakt OpenText ™ Exstream gebruik van de gegevens en inhoud die al in het bezit zijn van de organisatie. Met behulp van deze input wordt typische klantcommunicatie omgezet in zeer boeiende en gepersonaliseerde klantervaringen. Verzorgd op alle gewenste digitale- en printkanalen, schermformaten en apparaten van de klant. Voorbeelden hiervan zijn: brieven, facturen en rekeningen. Met opties voor on-premise en cloudimplementatie is Exstream schaalbaar om te voldoen aan de behoeften van elke afdeling of complexe bedrijfsomgeving. De acceleratorpakketten zorgen voor eenvoudige integratie met kernsystemen om belangrijke bedrijfsprocessen te versnellen.
Wat is er nieuw in OpenText Exstream?
Run on-premise of in de cloud die de gebruiker kiest
Gestroomlijnde gebruikerservaring
Uniform ontwerp, auteurschap en orkestratie
Krijg sneller toegang tot nieuwe functies en mogelijkheden
Functies
Mobiele klantcommunicatie
Ontwerp en stimuleer responsieve digitale communicatie zodat HTML-output correct wordt geschaald en verloopt, ongeacht het apparaat of de schermgrootte, zoals mobiel, tablet of desktop.
Schrijven van zakelijke inhoud
Laat ook niet-technische gebruikers tekst- en grafische berichten maken en wijzigen in Exstream-sjablonen, zonder op IT te wachten. Gebruikers hebben controle over het maken, bewerken en personaliseren van inhoud en kunnen indien nodig inhoud en bedrijfsregels maken.
Interactieve bewerking
Maak gebruik van web gebaseerde, gecontroleerde interactieve bewerking voor snelle, gepersonaliseerde, één-op-één communicatie.
Klantbetrokkenheidsanalyse
Houd de levering van elektronische communicatie bij en reageer automatisch op storingen of bounce-backs via een onbeperkt aantal failover-kanalen. Krijg geconsolideerd inzicht in informatie over levering, tracking en respons voor elektronische communicatie.
Maak dynamische en toegankelijke pdf’s
Lever “Universeel toegankelijke” PDF’s en voeg dynamische grafieken, video’s, hyperlinks en andere rijke multimedia-elementen toe. Zorg ervoor dat klanten toegang hebben tot inhoud met communicatie die voldoet aan de Web Content Accessibility Guidelines (WCAG) 2.0-normen om te voldoen aan Sectie 508, de American Disabilities Act en Accessibility for Ontarians with Disabilities Act (AODA).
Vereenvoudigde migratie en rationalisatie
Maak gebruik van OpenText ™ Exstream Rationalizer, beschikbaar via OpenText Professional Services, om de reikwijdte, tijd en kosten van de overstap naar Exstream te verminderen, of u nu een oudere versie van OpenText CCM-technologie of een concurrerende CCM-oplossing gebruikt. Elimineer verouderde/legacy-applicaties en consolideer in Exstream om de algehele onderhoudskosten te verlagen.
Geïntegreerde communicatie
Integreer met gegevens en inhoud van elke applicatie, inclusief Enterprise Resource Planning (ERP) -software en Customer Relationship Management (CRM) -tools, zoals Salesforce, om zeer gepersonaliseerde, relevante communicatie te creëren via het voorkeurskanaal van uw klanten.
Voordelen
Persoonlijke ervaringen
Maak communicatie en inhoud op maat om een meer gepersonaliseerde ervaring te bieden die de klantbetrokkenheid, de omzet en de merkloyaliteit verhoogt en tegelijkertijd de merkconsistentie helpt.
Omnichannel-communicatie
Bereik klanten via hun favoriete kanaal, inclusief smartphones, social media, e-mail, sms en meer, om zakelijke statistieken, zoals klikfrequenties (CTR’s), te verhogen.
Documentautomatisering
Automatiseer en hergebruik dynamische sjablonen en documenten om tijd, geld en de behoefte aan technische middelen te besparen.
Opties voor software-implementatie
Voorzie in elke behoefte, van kleine afdelingsprojecten tot complexe bedrijfsbrede implementaties, met een keuze uit implementatieopties on-premise, in de cloud of hybride cloud.
Risicomanagement
Reageer snel op wijzigingen in regelgeving en mandaten met de flexibiliteit om inhoud en sjablonen te bewerken en door te voldoen aan toegankelijkheidsvereisten. Ondersteuning voor variaties in inhoud en ingangs- en vervaldatums helpen ervoor te zorgen dat de juiste inhoud beschikbaar is en wordt gebruikt in overeenstemming met ingangsdatums, rechtsgebied, geografie of andere criteria.
Maximaliseer de levenslange waarde van de klant
Krijg actiegericht inzicht in de werkelijke waarde van klanten door toekomstige communicatie steeds nauwkeuriger te maken en belangrijke gegevens over klantinteracties tijdens elk contactpunt bloot te leggen.
Voor meer informatie of een advies over hoe Exstream van dienst kan zijn in uw situatie kunt u contact opnemen met tcf. Een van onze medewerkers zal u graag verder helpen. Samen kunnen we op weg naar een efficiëntere toekomst!